Wednesday 2 May 2012

HERBA JANTUNG (HJI/HAJIFA)


HERBA JANTUNG (HJI/HAJIFA)

Diyakini lebih 20 TAHUN lamanya, berpuluh ribuan orang telah memakan dan sembuh sepenuhnya, anda bila lagi? jangan tunggu serangan jantung menyerang anda, makan lah HERBA JANTUNG TN. HAJI IBRAHIM (HJI/HAJIFA) Untuk Mencegah, Merawat untuk kesihatan JANTUNG anda.

Adakah anda mengalami penyakit JANTUNG? Setiap penyakit ada penawarnya, dan penawar jantung telah ditemui dengan hanya memakan ramuan-ramuan dan doa-doa tertentu Khas Dari Tn. Hj. Ibrahim, anda akan sembuh dengan izin Allah dan tidak perlu dibedah.

Kenapa kita mesti berdiam diri dengan tidak berusaha untuk menjadi kembali normal seperti orang lain yang sihat? Jadi, cubalah berubat dengan Tn.Haji Ibrahim kerana telah ramai yang sudah kembali hidup normal seperti sediakala setelah berubat dengan Tn.Haji Ibrahim.

Cara perubatan Tn Hj, Ibrahim mempunyai kelebihan tersendiri dengan mengunakan STETOSKOP,boleh mengetahui setiap denyutan dan masalah jantung pesakit. Serangan jantung seringkali kita dengar, tidak mengira usia, kaum, artis atau sesiapa sahaja, kita juga sering mendengar seseorang meninggal dengan tiba-tiba akibat serangan jantung. Takut bukan?

Kita juga lebih tahu PENYAKIT JANTUNG adalah pembunuh NO.1 Disamping itu juga pemakanan yang seimbang juga perlu diambil kira untuk mencegah penyakit jantung.

Jantung tiba-tiba berhenti bergerak. Apa yang akan terjadi kalau jantung berhenti bergerak? Darah akan bergumpal dan seterusnya menyebabkan strok dan serangan sakit jantung. Oleh itu sentiasa untuk menjaga jantung anda.


TANDA-TANDA AWAL SERANGAN SAKIT JANTUNG
Ketidakselesaan didada – dalam kebanyakkan kes, mereka akan merasa sakit atau tidak selesa di bahagian tengah dada. Dada terasa berat serta cengkaman yang kuat di tempat yang sama selama beberapa minit ataupun berulang ulang.
Ketidakselesaan di bahagian atas badan- terutamanya di bahagian lengan kiri atau kanan atau kedua keduanya sekali, rahang, perut dan seterusnya ke bahagian belakang.
Sesak-sesak nafas secara tiba- tiba dan sakit dada
Pening kepala, loya, berpeluh dingin dan rasa lemah badan juga boleh menjadi tanda-tanda serangan sakit jantung


Pernahkah anda mengalami atau sekarang sedang menghadapi
Sakit dada dan ketidakselesaan di dada?
Sesak nafas secara tiba-tiba dan sakit dada?
Sakit di lengan kiri atau kanan atau kedua duanya sekali
Sakit atau ketar dibahagian dada, leher, rahang, perut, dan dibahagian belakang
Terasa Kebas di bahagian hujung jari?
Biasanya sakit dada akibat keadaan ini adalah rasa seperti berat yang menekan dada dibahagian tengah atau kiri diiringi dengan berpeluh yang banyak, kesukaran bernafas dan rasa lenguh di tangan kiri, kadangkala, sakit dada ini diiringi sakit leher yang rasanya seperti di cekik atau sakit dibahagian gigi.


Jika ada, anda harus berfikir dan berikhtiar kerasa ini adalah tanda-tanda awal penyakit jantung


HAJIFA/HJI boleh merawat seperti:
Jantung tersumbat
Jantung Bengkak
Lemah Jantung
Masalah Injap
Jantung Berlubang
Sesak Sesak Nafas



FUNGSI-FUNGSI JANTUNG
Jantung terbina daripada otot jantung atau miorkardium yang diliputi epikardium di permukaan luarnya dan endokardium di bahagian dalam.
Dua ruang atas iaitu atrium mempunyai dinding otot yang nipis dan kedua dua ruang ini dipisahkan antara satu sama lain oleh septum interatrial. Dinding otot yang membentuk dua ruang bawah iaitu ventrikel adalah lebih tebal. Septum interventrikel terdapat di antara kedua-dua ventrikel.
Atrium berperanan sebagai ruang penerima darah. Atrium kanan menerima darah yang kurang beroksigen daripada tisu-tisu tubuh sementara atrium kiri pula menerima darah yang kaya dengan oksigen dari paru-paru.
Ventrikel pula bertindak sebagai pam yang mengepam keluar darah yang diterima dari atrium. Ventrikel kanan mengepam darah ke paru-paru sementara ventrikel kiri mengepam darah ke seluruh bahagian tubuh.
Injap-injap yang terletak antara atrium dan ventrikel dan pada arteri-arteri yang terbit daripada jantung, membenarkan pengaliran darah pada satu arah sahaja.Injap atrioventrikular (injap mistral dan trikuspid) hanya membenarkan aliran darah daripada atrium ke ventrikel sahaja. Injap semilunar pulmonari dan injap semilunar aortik pula menghalang aliran darah ke belakang yang keluar dari jantung menerusi arteri pulmonari dan aorta.
Dinding otot jantung terdiri daripada lapisan epikardium, miokardium dan endokardium. Pada jantung terdapat injap atrioventrikular (AV) dan injap semilunar. Injap atrioventrikular membenarkan darah mengalir ke satu arah sahaja iaitu dari atrium ke ventrikel dan seterusnya ke arteri. Terdapat dua injap (AV) iaitu injap trikuspid pada sebelah kanan jantung dan injap bikuspid pada bahagian kiri jantung.
Injap semilunar menghalang pengaliran balik darah dari arteri pulmonary dan aorta. Setiap injap semilunar mempunyai tiga bucu.

Herba Jantung Tn. Haji Ibrahim (HJI & HAJIFA) Diyakini lebih 20 tahun lamanya, ramai yang telah mencuba Herba ini dan kembali sihat, Anda bila lagi? Jangan tunggu serangan jantung datang. Makan lah HERBA JANTUNG TN.HAJI IBRAHIM (HJI & HAJIFA) untuk mencegah, merawat untuk KESIHATAN JANTUNG anda.



Cara rawatan menggunakan doa-doa di samping menggunakan herba-herba tertentu
Perubatan Tn Hj. Ibrahim mengunakan STETOSKOP, boleh mengetahui pada denyutan pesakit.
Jika anda baru mengalami sakit jantung di peringkat awal, atau untuk mencegah, (Capsule) penghasilan dalam masa 2 minggu akan anda dapat rasakan perubahan yang baik.
Jika penyakit jantung anda sudah sampai ke tahap untuk dibedah, atau kriktikal perlu dimakan 1-2 botol (Serbuk dan madu), pengambilan untuk dapat penyembuhan yang baik.
Herba ini juga boleh dijadikan pencegahan (Capsule) sebelum terkena serangan jantung.
Dapat mengatasi darah tinggi.


PENAWAR HERBA JANTUNG (HJI & HAJIFA)

TEL : 012-6878757 (Tn. Hj. Ibrahim)
TEL : 016-3485087 (Admin)
TEL : 012 -3247942 ( Admin)
Alamat: Ampang Hilir, Kuala lumpur
Email : herba_hjihajifa@yahoo.com atau jantungsakit@yahoo.com



Setelah kami menerima tempahan anda, admin akan menghantar maklum balas jumlah pembayaran termasuk kos penghantaran, dan seterusnya anda boleh membuat pembayaran terus ke akaun.


Perhidmatan kerumah pesakit juga dialu alukan.


UNTUK TEMPAHAN PENAWAR HERBA JANTUNG (HAJIFA/HJI) SILA LENGKAPKAN BUTIR-BUTIR

NAMA :
ALAMAT:
NO TEL:
JENIS PRODUK :
BANK : atau


Setelah pembayaran dibuat sila SMS/Email kepada admin, untuk membuat pengesahan.

Sila nyatakan:

**Masa/ Tarikh
** No. Tracking
**Jumlah



Pembelian akan di proses sekiranya pembayaran telah dibuat.



Barang akan diterima 1-2 hari pada waktu bekerja, mengikut kawasan penghantaran


Kini Dibuka untuk Pengedar & Stokis yang Berwawasan di perlukan Perniagaan yang amat menguntungkan dan ganjaran amat lumayan yang boleh mencecah Ribuan Ringgit.


**Pembeli hanya memasukan wang terus kedalam akaun Tn Hj. Ibrahim, Pengedar dan Stokis, untuk mengelak sebarang kesulitan, sekiranya bukan akaun Tn. Hj. Ibrahim atau Pengedar kami tidak bertangungjawab.


**Minta perhatian. untuk memastikan barang Herba Jantung Hj. Ibrahim yang TULEN, mesti ada logo Herba Jantung Haji Ibrahim (HJI), (HAJIFA) semua tempahan akan melalui oleh Tn. Hj. Ibrahim.

rm170



2 comments:

  1. boleh saya dapatkan alamat penuh?

    ReplyDelete
  2. Salam..tidak dijual di mana2 premis perniagaan atau ada pengedar / stokis di melaka.

    ReplyDelete